Gastcolumn door K.H.

Ik heb zelf ook een tijd op Nu.jij gezeten. Ik dacht, wel eens aardig om je mening te geven of je verontwaardiging ergens over van je af te schrijven, maar verander je er iets mee? Nee, geen sikkepit. Anderen doen helemaal niets uit op de mening van iemand verstopt achter een alias, of het moet zijn dat sommigen, uit een misplaatst superioriteitsgevoel, kicken op het afzeiken van alles en iedereen die het niet met hen eens is. Nogal trieste figuren die blijkbaar niet in de gaten hebben dat hun, soms vergiftigde ideeen, er ook helemaal niet toe doen. Mensen, met een MPD probleem? die onder meerdere “nicknames” ingeschreven staan. Als nieuwssite is Nu.nl niet serieus te nemen. Berichten worden soms wel 5 keer geplaatst, er word niets gecontroleerd op juistheid en aantal zijn ronduit kletsverhalen van bedenkelijk allooi. Spam vliegt je dagelijks om de oren en de redactie is niet bij machte om daar iets aan te doen. Je kunt het melden en zelfs dan blijft het vaak gewoon staan. Nee, ik heb me maar afgemeld. Ik lees het nieuws wel in de krant en kijk wel naar het journaal. Niet dat die berichtgeving altijd zo betrouwbaar is, maar een stuk meer dan Nu.nl

1 thoughts on “Gastcolumn door K.H.

  1. nujijtransparant schreef:

    Herkenbaar. Het blijft natuurlijk maar tijdverdrijf, te serieus moet je het niet nemen. En vaak weet je ook al van te voren hoe bepaalde mensen gaan reageren. Nieuwswaardig is nujij.nl inderdaad ook niet, vooral veel van hetzelfde nieuws. Soms kom je een leuk opinieartikel tegen maar daar blijft het wel bij.

Plaats een reactie